mySupply er klar til eDelivery
mySupply er klar til at understøtte eDelivery, og de første kunders elektroniske forretningsdokumenter er sendt succesfuldt igennem infrastrukturen.
NemHandel er overgået til den nye eDelivery-baseret infrastruktur, som metode for udveksling af OIOUBL-dokumenter. På sigt erstattes OIORASP (den gamle udvekslingsmetode) med det nye eDelivery-netværk.
mySupplys dokumenthåndteringløsning, VAX 360, er klar til at understøtte eDelivery. mySupplys kunder skal ikke foretage sig noget, da mySupply håndterer processen for afsendelse og modtagelse af dokumenter – både igennem eDelivery og OIORASP indtil udfasningen i april 2024.
I forbindelse med udrulningen af eDelivery vil OIORASP være tilgængelig i en overgangsperiode frem mod april 2024. I denne periode vil mySupply understøtte begge netværk. Tilslutning til NemHandel eDelivery er et lovkrav ifølge den nye bogføringslov. Kravene inkluderer, at et standardbogføringssystem skal kunne sende og modtage elektroniske fakturaer gennem NemHandel samt arkivere originaldokumenter. Hos mySupply lever vores dokumenthåndteringsløsning, VAX 360, op til alle gældende lovkrav, herunder den nye bogføringslov.
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores support på support@mysupply.dk eller +45 96 96 21 40