Optimer Digital Post med en erfaren partner
Få en uafhængig integrationsløsning, der nemt modtager, afsender og håndterer alle typer digitale meddelelser gennem Den offentlige Digital Post klient, e-Boks eller mit.dk. Med løsningen kan I spare tid, penge og ressourcer
Nye krav til kommunikation
Håndtering af personfølsomme informationer og dokumenter har aldrig været mere vigtig, men ofte er håndteringen en kilde til frustrationer i mange organisationer, da disse ikke må distribueres gennem usikre kanaler.Få styr på sikkerheden i jeres digitale kommunikation med VAX Digital Post. Løsningen lever op til kravene om en sikker og fremtidssikker infrastruktur, hvor alle dokumenter er sikkert og trygt håndteret.
Opnå markante fordele
Sikkerhed
Dokumentudvekslingen sker i et sikkert og fortroligt miljø, som altid overholder EU’s Persondataforordning (GDPR).
Automatisering
I sparer jeres medarbejdere for manuelle processer ved dokumenthåndtering, som frigiver tid, der kan allokeres til andre arbejdsopgaver.
Fremtidssikring
I kommer på forkant med digitaliseringen. I får en digital løsning, som kan spare jer for mange ressourcer nu og i fremtiden.
Digital Post
Udnyt alle fordelene
Send dokumenter til virksomheder og borgere via Digital Post, og udnyt alle fordelene ved den offentlige digitale platform. Gør som 33 kommuner, to regioner og flere private virksomheder og få en løsning hos mySupply, som kan bistå jeres behov, når det kommer til at anvende Digital Post. Med løsningen kan I sikkert og effektivt udveksle forretningsdokumenter til virksomheder og borgere.
- Kom på forkant med digitaliseringen, og spar mange ressourcer nu og i fremtiden.
- Spar manuelle processer, som frigiver tid, der kan allokeres til andre arbejdsopgaver.
- Automatiseret løsning, der lever op til alle gældende standarder.
- Få et samlet overblik over dokumenter, forsendelser og modtagelser.
FUNKTIONER
Automatisering
Spar jeres medarbejdere for manuelle opgaver, så der kan blive frigivet tid til andre opgaver
Sikkerhed
Dokumentudvekslingen sker i et sikkert og fortroligt miljø, der altid overholder GDPR
Distribution
Løsningen sender dokumenter sikkert og hurtigt så tæt på modtageren som muligt
e-Boks
Opnå økonomiske fortrin
Lad e-Boks blive det naturlige omdrejningspunkt for distribution og håndtering af dokumenter i jeres organisation. e-Boks er en fleksibel platform til daglig og nem håndtering af digitale dokumenter, som kan tilpasses efter jeres behov.
- Sikker kommunikation og specifikt leveret til den relevante modtager.
- Send alle dokumenttyper såsom ansættelsesbreve, opsigelser, konkurrenceklausuler, fortrolighedserklæringer, personalepolitikker m.m.
- Dokumenter bliver sikker arkiveret i prædefinerede mapper, der skaber overblik.
- Få kontrol over kommunikationen gennem et automatiseret og tidsbesparende filhåndteringssystem efter behov.
FUNKTIONER
Bedre service
Forbedre servicen overfor både ansatte og kunder, når det drejer sig om håndtering og forsendelse af fortrolige dokumenter
Spar ressourcer
Fjerner besværet ved manuel dokumenthåndtering og gør dagligdagen nemmere og mere produktiv
Optimering
Få professionaliseret den interne og eksterne kommunikation og få tillige optimeret jeres arbejdsgange
Overblik
Gem dokumenter automatisk i et prædestineret dokumentarkiv, hvor I også kan sende automatisk fra.
mit.dk
Mange digitale muligheder
Med mit.dk får organisationer en platform, som giver adgang til flere digitale tjenester. Uanset om det er håndtering af personlige oplysninger, indsendelse af dokumenter eller betaling af regninger, giver platformen mulighed for, at organisationer kan udføre en lang række digitale opgaver.
- Problemfri og automatiseret dataudveksling mellem forskellige systemer. Det sikrer, at oplysninger er opdaterede på tværs af platforme.
- mit.dk kan integreres til jeres eksisterende systemer.
- Forbedrer brugeroplevelsen ved at tilbyde en sømløs og intuitiv arbejdsproces.
- Opretholder en høj grad af dataintegritet og nøjagtighed, hvilket er afgørende for effektiv beslutningstagning.
FUNKTIONER
Skalerbarhed
Mulighed for at tilpasse og udvide integrationen efter behov, så organisationer kan vokse og tilpasse sig fremtidige krav.
Nøjagtighed
En ensartet og korrekt udveksling af data, som reducerer risikoen for fejl og sikrer, at oplysninger er pålidelige på tværs af systemer.
Brugeroplevelse
Eliminerer behovet for at skifte mellem forskellige grænseflader og forbedrer brugeroplevelsen ved at tilbyde en sømløs arbejdsproces.
Produktivitet
Frigiver tid og ressourcer, som medarbejdere kan bruge på mere værdiskabende opgaver, hvilket øger produktiviteten i organisationer.