Spring til indhold

Optimer Digital Post med en erfaren partner

Få en uafhængig integrationsløsning, der nemt modtager, afsender og håndterer alle typer digitale meddelelser gennem Den offentlige Digital Post klient, e-Boks eller mit.dk. Med løsningen kan I spare tid, penge og ressourcer

Nye krav til kommunikation

Håndtering af personfølsomme informationer og dokumenter har aldrig været mere vigtig, men ofte er håndteringen en kilde til frustrationer i mange organisationer, da disse ikke må distribueres gennem usikre kanaler.

Få styr på sikkerheden i jeres digitale kommunikation med VAX Digital Post. Løsningen lever op til kravene om en sikker og fremtidssikker infrastruktur, hvor alle dokumenter er sikkert og trygt håndteret.
Nye krav til kommunikation

Opnå markante fordele

Sikkerhed

Sikkerhed

Dokumentudvekslingen sker i et sikkert og fortroligt miljø, som altid overholder EU’s Persondataforordning (GDPR).

Automatisering

Automatisering

I sparer jeres medarbejdere for manuelle processer ved dokumenthåndtering, som frigiver tid, der kan allokeres til andre arbejdsopgaver.

Fremtidssikring

Fremtidssikring

I kommer på forkant med digitaliseringen. I får en digital løsning, som kan spare jer for mange ressourcer nu og i fremtiden.

Udnyt alle fordelene

Digital Post

Udnyt alle fordelene

Send dokumenter til virksomheder og borgere via Digital Post, og udnyt alle fordelene ved den offentlige digitale platform. Gør som 33 kommuner, to regioner og flere private virksomheder og få en løsning hos mySupply, som kan bistå jeres behov, når det kommer til at anvende Digital Post. Med løsningen kan I sikkert og effektivt udveksle forretningsdokumenter til virksomheder og borgere.

  • Kom på forkant med digitaliseringen, og spar mange ressourcer nu og i fremtiden.
  • Spar manuelle processer, som frigiver tid, der kan allokeres til andre arbejdsopgaver.
  • Automatiseret løsning, der lever op til alle gældende standarder.
  • Få et samlet overblik over dokumenter, forsendelser og modtagelser.

FUNKTIONER

Automatisering

Spar jeres medarbejdere for manuelle opgaver, så der kan blive frigivet tid til andre opgaver

Sikkerhed

Dokumentudvekslingen sker i et sikkert og fortroligt miljø, der altid overholder GDPR

Distribution

Løsningen sender dokumenter sikkert og hurtigt så tæt på modtageren som muligt

Opnå økonomiske fortrin

e-Boks

Opnå økonomiske fortrin

Lad e-Boks blive det naturlige omdrejningspunkt for distribution og håndtering af dokumenter i jeres organisation. e-Boks er en fleksibel platform til daglig og nem håndtering af digitale dokumenter, som kan tilpasses efter jeres behov.

  • Sikker kommunikation og specifikt leveret til den relevante modtager.
  • Send alle dokumenttyper såsom ansættelsesbreve, opsigelser, konkurrenceklausuler, fortrolighedserklæringer, personalepolitikker m.m.
  • Dokumenter bliver sikker arkiveret i prædefinerede mapper, der skaber overblik.
  • Få kontrol over kommunikationen gennem et automatiseret og tidsbesparende filhåndteringssystem efter behov.

FUNKTIONER

Bedre service

Forbedre servicen overfor både ansatte og kunder, når det drejer sig om håndtering og forsendelse af fortrolige dokumenter

Spar ressourcer

Fjerner besværet ved manuel dokumenthåndtering og gør dagligdagen nemmere og mere produktiv

Optimering

Få professionaliseret den interne og eksterne kommunikation og få tillige optimeret jeres arbejdsgange

Overblik

Gem dokumenter automatisk i et prædestineret dokumentarkiv, hvor I også kan sende automatisk fra.

Mange digitale muligheder

mit.dk

Mange digitale muligheder

Med mit.dk får organisationer en platform, som giver adgang til flere digitale tjenester. Uanset om det er håndtering af personlige oplysninger, indsendelse af dokumenter eller betaling af regninger, giver platformen mulighed for, at organisationer kan udføre en lang række digitale opgaver.

  • Problemfri og automatiseret dataudveksling mellem forskellige systemer. Det sikrer, at oplysninger er opdaterede på tværs af platforme.
  • mit.dk kan integreres til jeres eksisterende systemer.
  • Forbedrer brugeroplevelsen ved at tilbyde en sømløs og intuitiv arbejdsproces.
  • Opretholder en høj grad af dataintegritet og nøjagtighed, hvilket er afgørende for effektiv beslutningstagning.

FUNKTIONER

Skalerbarhed

Mulighed for at tilpasse og udvide integrationen efter behov, så organisationer kan vokse og tilpasse sig fremtidige krav.

Nøjagtighed

En ensartet og korrekt udveksling af data, som reducerer risikoen for fejl og sikrer, at oplysninger er pålidelige på tværs af systemer.

Brugeroplevelse

Eliminerer behovet for at skifte mellem forskellige grænseflader og forbedrer brugeroplevelsen ved at tilbyde en sømløs arbejdsproces.

Produktivitet

Frigiver tid og ressourcer, som medarbejdere kan bruge på mere værdiskabende opgaver, hvilket øger produktiviteten i organisationer.

FÅ DEN RETTE VIDEN

Nysgerrig på mere?

Udfyld felterne, så du snarest muligt kan komme i kontakt med vores professionelle medarbejdere