Simplificer jeres elektroniske dokumenthåndtering
Kom på forkant med digitaliseringen og automatiser processerne omkring e-fakturering, dokument- og betalingshåndtering med en VAX 360 løsning. Den strømliner måden, dokumenter udveksles på, og sikrer desuden effektivisering af betalinger via bankintegration, korrekt arkivering af dokumenter, og færre fejl i fakturaer med en AI-baseret scanningsløsning.
En digital dokumenthåndteringsproces
Send og modtag elektroniske fakturaer og andre dokumenter sikkert og nemt. VAX 360 er jeres professionelle integrationsløsning til nem udveksling af dokumenter mellem organisationer og deres forretningsforbindelser. Én samlet løsning forbedrer sporbarhed, gennemsigtighed og effektivitet i dokumenthåndteringen.Elektroniske fakturaer
Få automatiseret jeres faktureringsproces, så I kan bruge tid og ressourcer et andet sted.
Elektroniske ordrer
Automatiser jeres indkøbsproces med elektroniske ordrer og minimer risikoen for fejl og manuelle processer.
Opnå markante fordele
Global
Med én platform kan I nå alle jeres forbindelser både gennem Peppol, NemHandel eller andet netværk
Kompatibel
Sikrer, at jeres dokumenter lever op til alle gældende love og standarder
Integration
Integreres nemt og direkte til ethvert system
Cloud
Cloudbaseret løsning, der sikrer fleksibilitet og effektivitet
Tag det første skridt hen i mod en
digitalisering af jeres dokumenthåndteringsproces
Value Added Exchange
Effektiviser jeres end-to-end dokumenthåndtering med én samlet løsning
E-catalogue Management
Med et effektivt e-katalogmanagementsystem sikrer I nøjagtige og opdaterede produktdata, som danner grundlag for en sammenhængende ordre- og fakturaproces. Det sikrer et godt kunde-leverandørforhold.
SERVICES
Order Management
Order Management er en afgørende proces, der kræver en effektiv styring for at opnå øget effektivitet, forbedret kunde- og leverandørtilfredshed og en strømlinet drift.
SERVICES
VAX Validator
Med mySupplys VAX Validator får organisationer en løsning, der giver mulighed for at stille yderligere krav til modtagne dokumenter. mySupplys VAX Validator er en løsning der kvalitetssikrer leverandørfakturaer, inden de kommer ind i fakturaworkflow-system og økonomisystem.
Invoice Management
Effektiv fakturahåndtering er afgørende for at sikre rettidig fakturering, nøjagtig fakturainformation og korrekt bogføring. Ved at have en effektiv fakturahåndteringsproces kan I forbedre likviditeten, reducere fejl og konflikter samt opbygge stærke og tillidsfulde kunderelationer.
SERVICES
VAX Validator
Med mySupplys VAX Validator får organisationer en løsning, der giver mulighed for at stille yderligere krav til modtagne dokumenter. mySupplys VAX Validator er en løsning der kvalitetssikrer leverandørfakturaer, inden de kommer ind i fakturaworkflow-system og økonomisystem.
VAX Data Capture
Med VAX Data Capture kan organisationer scanne PDF-fakturaer, så manuel indtastning minimeres. Med en scanningsløsning har organisationer mulighed for at omdanne fakturaer til den ønskede elektroniske dokumentstandard, så de kan læses direkte ind i deres økonomisystem.
Indtastningsblanket
Med mySupplys indtastningsblanket kan organisationer sende fakturaer og kreditnotaer sikkert uden et økonomisystem, der kan oprette disse elektroniske dokumenter. Organisationer indtaster fakturaoplysninger i Indtastningsblanketten og sender dem.
Document Management
Effektiv dokumentstyring bidrager til forbedring af arbejdsprocesser, øger produktiviteten, sikrer overholdelse af regler og standarder. Med implementering af en solid dokumentstyringsproces kan I opnå bedre sporbarhed, nem dokumentadgang, mindre tidsspild og mere effektiv håndtering af information.
SERVICES
VAX Digital Post
Med VAX Digital Post får organisationer en løsning, der gør det nemt og sikkert at sende og modtage dokumenter til myndigheder, borgere og virksomheder. Med løsningen sparer organisationer tid, penge og ressourcer, hvad enten det gælder det offentliges Digital Post klient, e-Boks eller mit.dk.
Automated Accounting
Med hjælp af AI kan I få automatiseret jeres bogføring. Dette minimerer behovet for manuel håndtering og gentagende opgaver. Det frigiver tid til at fokusere på mere værdiskabende opgaver.