Udskydelse af krav til digitale indkøb

29 juni 2020
Nye krav til digitale indkøb
Nye krav til digitale indkøb

Udskydelse af krav til digitale indkøb
Tilbage i februar gjorde vi opmærksom på, at Erhvervsstyrelsen arbejder på en digitalisering af indkøb gennem e-kataloger og e-ordrer. Dette krav er blevet udskudt 1 år, hvilket betyder, at kravet træder i kraft d. 1 januar 2022.
Kravet vedrører alle offentlige myndigheder og institutioner, da disse skal kunne foretage indkøb gennem e-kataloger og e-ordrer.
Vi følger sagen tæt og sender yderligere information, når dette bliver annonceret.
Læs mere om Erhvervsstyrelsens nye lovkrav: https://erhvervsstyrelsen.dk/krav-til-offentlige-myndigheder

Yderligere information
Vi står naturligvis til rådighed, hvis I har spørgsmål.
Kontakt os enten på e-mail: support@mysupply.dk eller på tlf.: (+45) 9696 2140

Jeg vil gerne ringes op

Ja tak, jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne, og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

    mySupply

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

    Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.

      Se vores privatlivspolitik* for yderligere information.