Region Syddanmark
Vores kundes regnskabssystem er integreret med 34 eksterne specialiserede systemer og logistiksystemer til at udveksle fakturaer, ordrer og andre forretningsdokumenter. Regionen besluttede at bruge mySupplys integrationplatform for integration mellem alle systemer og konverteringer mellem forskellige systemspecifikke dokumentformater til Axapta-format og OIOUBL/Peppol BIS for ordrer og fakturaer.
Gennem løsningen kan de overvåge udvekslingen af elektroniske dokumenter – særligt tidskritiske ordrer, hvorfor de sparer en masse tid og penge med denne overvågning.
Indgående dokumenter distribueres direkte til brugeren i regnskabssystemet eller logistiksystemer. Fra integrationsplatformen kan regionen se hele processen for både de afsendte og modtagne dokumenter, og ingen dokumenter bliver væk eller glemt.
Alle modtagne dokumenter valideres efter regler for dokumentstandarder. Hvis de ikke er gyldige, bliver de automatisk afvist eller returneret til afsenderen med en fejlmeddelelse. Dette har resulteret i meget få fejl og ingen manuelt arbejde. Som et resultat af løsningen kan vi se, at fakturaer er mere tilbøjelige til at blive betalt inden forfaldsdatoen, hvorfor der tjenes penge alene ved styring af likviditeten.
I købsprocessen kan vi se, at der er færre leveringsfejl og returordrer for leverandører hvor der bruges kataloger og elektroniske ordrer.
Læs mere om Region Syddanmark Læs mere om VAX 360 her