Konceptet

Idéen med VAX 360-konceptet tager udgangspunkt i at tilbyde en løsning til elektronisk fakturaudveksling, som alle virksomheder på tværs af sektor, branche og størrelse kan have gavn af.

VAX 360 – En kvalitetssikker EDH og ESDH løsning til EAN faktura og dokumentsudveksling. Vi har taget det bedste fra integrations- og output-management verdenen, og sammenført det med funktion, brugervenlighed, service og vores altid høje kvalitet. Desuden udvikler vi løbende i integrationer til andre netværk og systemer, nye servicefunktioner og processer samt rapporter. Overordnet set består VAX 360 af en basisløsning samt en række funktioner, herunder Intelligence, Processer, Integration og Services.

Kvalitetsikker elektronisk fakturahåndteringsystem

VAX 360 model arkitektur - elektronisk fakturahåndtering

Intelligence

VAX 360 intelligence model

I VAX 360, der er et elektronisk fakturahåndteringssystem, arkiveres alle elektroniske dokumenter med de detaljerede informationer og specifikationer i databasen. Her er der mulighed for at oprette rapporter, oversigter og analyser til forskellige formål. Derudover kan der også tilføjes et dashboard, hvis der er behov for at have et løbende overblik over behandlingen af dokumenter.

Processer

VAX 360 processer model

Integrationen kan behandle dokumenter på forskellige måder, som eksempelvis kan der oprettes ekstra kopi af et dokument, eller der kan flettes flere dokumenter f.eks. faktura med et bilag. Desuden er der også mulighed for at tilføje scanningsløsningen (VAX Data Capture) og evt. en fakturaportal (VAX 360 Indtastningsblanket).

Læs mere om EDH- og ESDH leverandører

Integration

VAX 360 integration model

VAX 360 kan både integreres med ethvert internt system og som en række eksterne netværk og systemer f.eks. Peppol, NemHandel og e-Boks.

Se mere om netværk og systemer

Services

VAX 360 services model

VAX 360 indeholder en række services, der blot skal aktiveres før de kan anvendes, som f.eks. de mange forskellige dokumenttyper, konverteringer, ekstra valideringer af indholdet i dokumenter (dokument-firewall), bruger- og rolleadministration, statusbeskeder ved fejlede dokumenter og fakturavalidering (faktura-firewall).

Se mere om dokumentformater Se mere om konverteringer

Jeg vil gerne ringes op

Ja tak, jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne, og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

    mySupply

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

    Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.

      Se vores privatlivspolitik* for yderligere information.