Integrationsløsning: Add-on applikationer og features
mySupply har udviklet et system, der automatisk bliver opdateret med oplysninger fra det Centrale VirksomhedsRegister (CVR). Systemet hedder PartnerReg, og det administrerer oplysninger fra CVR med information om blandt andet virksomheders navn, adresse, branchekoder, CVR- og P-nummer.
Har du brug for at konvertere XML-dokumenter f.eks. OIOUBL til en stylet version, der kan sendes via e-mail eller printes, har vi udviklet systemet XML2Mail og XML2Print. Default er systemet konfigureret til e-mail eller print af OIOXML- og OIOUBL-formatet med de autoriserede stylesheets fra Digitaliseringsstyrelsen.
NemHandel Monitor overvåger systemets tilgængelighed døgnet rundt. Det er en betingelse for modtagelse af dokumenter via NemHandel-infrastrukturen, at systemet er online hele tiden. Til sikkerhed for dette kan du tegne abonnement på mySupplys NemHandel Monitor.
Overvågningssystemet kalder adressen (URL) på NemHandel-systemet med et indbygget interval. Hvis systemet ikke er online, sendes besked til en foruddefineret e-mail-adresse.
mySupply tilbyder en løsning, hvor vi vedligeholder data i NemHandelsRegistret for din virksomhed. Det kan være en fordel at få os til at stå for alle de tekniske detaljer i NemHandelsRegistret, ligesom vi vedligeholder endepunkter og modtagerID (EAN/GLN). mySupply sørger desuden for at udfylde og vedligeholde felter om understøttede profiler, så afsenderen altid har et opdateret overblik over hvilke roller, profiler og standarder, din virksomhed understøtter.