Digital Post Bolig

Med Digital Post Bolig kan I modtage og sende jeres digitale postbeskeder på en sikker og effektiv måde.

Boligforeninger får adgang til Digital Post

Med den nye Digital Post-løsning kan I som almene boligforening foretage alle typer af digital post-meddelelser til jeres lejere digitalt. Det er et skridt i retningen mod fuld digitalisering for branchen. Når løsningen træder i kraft, kan I tilslutte jer Digital Post og få lov til sende påbud og opsigelser. Indtil nu har dette skulle foregå som fysisk brev. Digital Post giver lettelser hos jer – både til arbejdsgange og økonomi.

Løsningen giver rentable fordele

Med den indførte hjemmel i lov om leje af almene boliger kan kommunikationen mellem boligforeninger og lejere ske gennem Digital Post. mySupplys integrationsløsning til Digital Post vil understøtte jeres boligforenings digitalisering og sikre fremgang i branchen. Med Digital Post Bolig vil I opnå bedre adminstrationsprocesser, som vil optimere jeres medarbejders arbejdsgange. Det frigiver tid, som kan bruges på andre arbejdsopgaver.

Tilslutning til Digital Post giver adgang til at sende alle postmeddelelser digitalt til jeres lejere. Det betyder, at I vil kunne sende opsigelser, påbud, lejekontrakter mm. herigennem. Hvert år stiger portoen, og det samme gør ressourcerne til administrationen af de fysiske breve. Ved at sende elektronisk post kan I spare papir og udgifter. Det er både godt for miljøet og pengepungen.

 

Digital Post Bolig – sikkert, effektivt og nemt

Med os får I en leverandør, der har fokus på jer og jeres boligforening hele vejen. Digital Post Bolig kan både sættes op til at sende digital post-meddelelser og modtage disse. Vi kan hjælpe jer med en løsning, som passer jeres behov.

Når I modtager Digital Post-meddelelser, indlæses og valideres disse i løsningen, således de overholder gældende standarder. Herefter kan de distribueres og håndteres efter jeres behov. Løsningen giver stor fleksibilitet i forhold til, hvortil og hvordan de modtagne Digital Post-meddelelser skal distribueres. Ved afsendelse skal meddelelserne konverteres til det rigtig format (MeMo), hvilket løsningen kan gøre automatisk. Hvis modtageren af den Digital Post-meddelelse er fritaget for Digital Post, skal meddelelsen sendes til print, der foregår gennem den printoperatør, som I har en aftale med.

Alt dette og mere til, kan vores løsning gøre for jer. Få Digital Post Bolig i dag og opnå de rentable fordele.

Slip for papirræset – få adgang til ny Digital Post

mySupply hjælper med at identificere de områder i jeres boligforening, hvor indsatsen omkring postforsendelser og Digital Post med fordel kan øges og optimeres. Vores konsulenter har en betydelig rolle i udviklingen, og derfor er I sikret en partner med stor viden. Kontakt os i dag og hør mere om, hvad vi kan tilbyde netop din virksomhed.

mySupplys VAX 360 integration giver dig

  • Integration mellem Digital Post og dine systemer.
  • Strømlinet forretningsproces.
  • Automatiserede og effektiviserede arbejdsgange.
  • Overblik over dine dokumenter, forsendelser og modtagelser.
  • Arkivering af dokumenter i eget IT-miljø.
  • Adviseringer til og fra (konverterer, validerer, sender og modtager dine dokumenter).
Kontakt os Læs mere om Digital Post

Jeg vil gerne ringes op

Ja tak, jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne, og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

    mySupply

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

    Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.