Nyt samarbejde med Oracle

15 september 2021

Nyt samarbejde med Oracle

Vidste du, at fra januar 2023 skal alle offentlige myndigheder foretage indkøb gennem e-kataloger og e-ordrer. Vi har tidligere skrevet om det nye lovkrav her.

I den forbindelse har vi indgået et samarbejde med Oracle om en standard løsning, som kan blive etableret på kun 8 uger til en fast pris. Løsningen er baseret på Oracle Product Master Data Management system (PMDM) og mySupply VAX 360 platform, og overholder alle krav i lovgivningen om, at offentlige organisationer og virksomheder skal kunne modtage elektroniske kataloger og afsende elektroniske ordrer via Peppol.

Er du nysgerrig, kan du læse mere her.

 

Yderligere information

Vi står naturligvis til rådighed, hvis I har spørgsmål.

Kontakt os enten på e-mail: support@mysupply.dk eller på tlf.: (+45) 9696 2140

Jeg vil gerne ringes op

Ja, tak. Jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

    mySupply

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

    Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.