Forside Nyheder mySupplys forholdsregler vedr. COVID-19

mySupplys forholdsregler vedr. COVID-19

Opdatering d. 27 marts 2020

Vi følger hele tiden myndighedernes forholdsregler, og grundet Statsministerens seneste udmeldning, har vi besluttet, at vi fortsætter med at arbejde hjemmefra.

Derfor vil mySupplys medarbejdere fortsætte med at varetage arbejdet i hjemlige omgivelser indtil efter påske.

 

12. marts 2020

Grundet Statsministerens seneste udmelding d. 11 marts opfordrer vi alle vores kunder til at tage vare på sig selv og sine omgivelser, og følge myndighedernes foranstaltninger.
Hos mySupply lytter vi til myndighederne, hvorfor vi har valgt at sende det meste personale hjem. Det vil som udgangspunkt ikke vil få betydning for jer som kunder, da vi varetager arbejdet som normalt – bare fra hjemlige omgivelser i stedet for.

Vi er i normal drift, men planlagte fysiske møder vil enten blive udskudt eller afholdt over Skype.

Vores support står ligeledes klar, men vi opfordrer til at sende en mail på support@mysupply.dk. Ellers kan support træffes på +45 9696 2140.

Yderligere information
Vi står naturligvis til rådighed, hvis I har spørgsmål.
Kontakt os enten på e-mail: support@mysupply.dk eller på tlf.: +45 9696 1070
Ydermere kan I holde jer opdateret på vores website www.mysupply.dk.

Jeg vil gerne ringes op

Ja, tak. Jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.