SAP Ariba integration – Organiser dit indkøbssystem

Med mySupplys VAX 360-integrationsløsning kan du hurtigt og nemt integrere dit økonomisystem med SAP Ariba for udveksling af elektroniske forretningsdokumenter med dine kunder og leverandører.

Send og modtag ordrer, ordrebekræftelser, fakturaer og kataloger m.m. til og fra jeres kunder og leverandører. Vi hjælper jer med en integrationsløsning til jeres indkøbsproces, så I hurtigt og nemt kan sende og modtage elektroniske forretningsdokumenter i jeres økonomisystem.

Håndtere hele jeres indkøbsproces i en samlet Cloud løsning

SAP Ariba er en cloudbaseret platform, hvor hele indkøbsprocessen kan blive håndteret. Dette SAP indkøbssystem er til alle virksomheder, og giver mulighed for et overblik over hele processen lige fra produktsøgning til betaling.

Få kontrol over omkostninger Læs mere om løsningen

SAP Ariba network

Netværket er en dynamisk, digital markedsplads, hvor købere og leverandører i mere end 190 lande kan handle. På nuværende tidspunkt bliver der handlet for 3 milliarder dollars pr. år, og 4,1 millioner virksomheder er allerede tilknyttet. Dermed er Ariba Network verdens største B2B indkøbsnetværk.

Netværket kan integreres både som leverandør og kunde, og der kan udveksles ordre, ordrebekræftelse, forsendelsesadvis, faktura/kreditnota, remittering snota m.m.

På netværket kan købere og leverandører nemt samarbejde om transaktioner og samtidig styrke deres relation og skabe nye. Køberne kan styre hele indkøbsprocessen og kontrollere udgifterne og finde nye kilder til besparelse. Leverandørerne kan hjælpe kunderne med at nå deres indkøbsmål, øge kundetilfredsheden og forenkle salgscyklussen.

mySupply integration ttil SAP Ariba

Kontakt os nu Læs mere om SAP Ariba Snap

Hvordan fungerer integrationen?

Integrationen er baseret på udveksling af dokumentformatet cXML, der konverteres til enten det danske OIOUBL-format, det internationale Peppol-format eller kundespecifikke formater f.eks. SAP IDOC’s.

Integrationen er etableret i vores VAX 360-integrationsløsning. Heri får du adgang til overvågning af udvekslingen af dokumenter, så du hele tiden kan følge med i hvilke dokumenter, der henholdsvis sendes og modtages. Der er tillige en kvittering i systemet, for at dokumentet er korrekt leveret til netværket.

Læs mere om VAX 360 Læs mere om Ariba

Der er følgende fordele ved at anvende vores integrationsløsning til SAP Ariba

  • Overblik over udveksling af dokumenter
  • Standardiseret integration 
  • Reduktion af fejlsituationer
  • Implementering via implementeringspartner
  • Adgang til dynamisk indkøbssystem
Kontakt os nu

Jeg vil gerne ringes op

Ja, tak. Jeg vil gerne ringes op af en medarbejder fra mySupply. Udfyld felterne og du vil blive ringet op snarest af en af vores dygtige medarbejdere.

    Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vi udsender jævnligt nyhedsbreve om tendenser og udviklinger inden for elektronisk fakturering og forretningsoptimering, produkter og løsninger samt fortællinger fra vores arbejde og seneste referencer.

    Udfyld formularen for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.