Send e-fakturaer via Peppol med mySupply
For at sende elektroniske dokumenter via Peppol skal du tilsluttes et Access Point, som er en software-tjeneste, der giver virksomheder mulighed for at sende eller modtage fakturaer, kreditnotaer og ordrer.
mySupply er officielt godkendt og certificeret som udbyder af et Access Point, hvilket gør det muligt for vores kunder at sende og modtage elektroniske dokumenter til og fra udenlandske samhandelspartnere. Derudover har mySupply fået integreret dokumenterne med både det danske NemHandel og det norske EHF-format, så kunder, der anvender vores VAX 360-løsning, kan kommunikere med udenlandske forretningspartnere.
Alle samhandelspartnere kommer derved i et fælles register, som angiver de dokumenttyper samt formater, der understøttes i denne internationale udveksling. Så hvis I handler eller sælger på tværs af de europæiske landegrænser, så er den europæiske standard den metode I kan anvende til at udveksle dokumenter digitalt i Europa.
Læs mere om VAX 360 Læs mere om PeppolFordele ved e-fakturering
Både offentlige institutioner og private virksomheder vil kunne drage fordel af mere effektive elektroniske indkøbs- og faktureringsprocesser. Det forventes, at brugen af e-indkøb vil spare milliarder af euro, ikke kun ved at reducere de administrative byrder, men også ved at øge konkurrencen og gennemsigtigheden.
Derfor er der disse fordele:
- Understøtter hele e-handelsprocessen.
- Tilslut dig ét sted og kommunikere ud til hele verden.
- Integration mellem det danske NemHandel og den europæiske standard.
- Du øger effektiviteten og reducerer tid og omkostninger.
- Direkte adgang for kunder, der allerede anvender vores VAX 360-løsning.