e-Boks integration giver bedre service til ansatte og kunder
Erhvervslivet efterlyser i stigende grad værktøjer til at forbedre medarbejdertilfredshed og optimere kundeservice. Undgå omkostningstunge manuelle processer med papirdokumenter og effektiviser med en løsning til e-Boks. Du får en direkte digital kommunikationskanal til kunder, samarbejdspartnere og andre relevante interessenter.
Kontakt os nuMed digitaliseret medarbejder- og kundedialog optimeres servicen både internt og eksternt:
- Det er lettere og langt hurtigere at underskrive og returnere kontrakter
- 100 % leveringssikkerhed
- Du kan garantere højeste sikkerhed
- Medarbejderne får samlet alle vigtige dokumenter fra arbejdspladsen ét sted
- e-Boks er sikkert og kræver login med NemID
- Medarbejderne skal ikke bruge deres private e-mail på at hente arbejdsrelaterede dokumenter
- Medarbejderne risikerer ikke, at deres personlige oplysninger hackes i en usikker privat e-mail
- Håndteringen af svar og sagsbehandlingen effektiviseres
- Med rettidig omhu og sikring af dokumentation for modtagelsen kan I spare penge og ærgrelser. Forebyg tvister og undgå fejlkommunikation ved at dokumentere forsendelsestidspunkt og modtagelse gennem e-Boks integration


Totalløsning letter arbejdsgangene
mySupplys integration til e-Boks hæver ikke alene servicen for ansatte, kunder og andre samarbejdspartnere. Som leverandør tilbyder vi en totalløsning, der vil lette HR-afdelingens processer og understøtte din virksomheds effektivisering gennem digitalisering. Læs mere om hvorfor HR er en integral del af virksomhedens success her.
Læs mere Kontakt os nu