e-Boks erhverv giver bedre service til ansatte og kunder
Erhvervslivet efterlyser i stigende grad værktøjer til at forbedre medarbejdertilfredshed og optimering af kundeservice. Undgå omkostningstunge manuelle processer med papirdokumenter og effektiviser med en løsning til e-Boks erhverv. Du får en direkte digital kommunikationskanal til kunder, samarbejdspartnere og andre relevante interessenter.
Kontakt os nuMed digitaliseret medarbejder- og kundedialog optimeres servicen både internt og eksternt:
- Det er lettere og langt hurtigere at underskrive og returnere kontrakter.
- 100 % leveringssikkerhed.
- Du kan garantere højeste sikkerhed, da e-Boks kræver login med NemID.
- Medarbejderne får samlet alle vigtige dokumenter fra arbejdspladsen ét sted.
- Medarbejderne skal ikke bruge deres private e-mail på at hente arbejdsrelaterede dokumenter.
- Medarbejderne risikerer ikke, at deres personlige oplysninger hackes i en usikker, privat e-mail.
- Håndteringen af svar og sagsbehandlingen effektiviseres.
- Forebyg tvister og undgå fejlkommunikation ved at dokumentere forsendelsestidspunkt og modtagelse gennem e-Boks integration.


Totalløsning letter arbejdsgangene
mySupplys integration til e-Boks erhverv hæver ikke alene servicen for ansatte, kunder og andre samarbejdspartnere. Som leverandør tilbyder vi en totalløsning, der vil lette HR-afdelingens processer og understøtte din virksomheds effektivisering gennem digitalisering. Læs mere om, hvorfor HR er en integreret del af virksomhedens succes her.
Læs mere Kontakt os nu